marți, iunie 03, 2008

Nu stii??????? N-ai auzit??????

Hei copii...au inceput examenele !!! :)

Nu uitati sursa noastra de putere ! :)

Si pentru cei care pe la sfarsitul lunii vor incepe BAC-ul...acelasi principiu ! :)


Isaia 40

27
"Pentru ce zici tu, Iacove, pentru ce zici tu, Israele: ,Soarta mea este ascunsă dinaintea Domnului, şi dreptul meu este trecut cu vederea înaintea Dumnezeului meu?'


28 Nu ştii? N-ai auzit?

Dumnezeul cel veşnic, Domnul a făcut marginile pământului. El nu oboseşte, nici nu osteneşte; priceperea Lui nu poate fi pătrunsă.


29
El dă tărie celui obosit, şi măreşte puterea celui ce cade în leşin.

30
Flăcăii obosesc şi ostenesc, chiar tinerii se clatină;



31
dar cei ce se încred în Domnul îşi înnoiesc puterea, ei zboară ca vulturii; aleargă şi nu obosesc, umblă, şi nu ostenesc."


Si Psalmistul ajunge la aceeasi concluzie:


Psalmul 147

4 El socoteşte numărul stelelor, şi le dă nume la toate. (iti dai seama? )

5 Mare este Domnul nostru şi puternic prin tăria Lui, priceperea Lui este fără margini.

6
Domnul sprijineşte pe cei nenorociţi, şi doboară pe cei răi la pământ.

10 Nu de puterea calului Se bucură El, nu-Şi găseşte plăcerea în picioarele omului.



PE CINE IUBESTE DUMNEZEU?

11
Domnul iubeşte pe cei ce se tem de El, pe cei ce nădăjduiesc în bunătatea Lui.




Un comentariu:

Eliza spunea...

Ba da, am auzit, stiu...dar cel mai bine, cunosc din ceea ce am experimentat! Domnul Dumnezeu, Sfantul lui Israel, Domnul Dumnezeu, Minunea mea!