sâmbătă, aprilie 19, 2008

Asa vorbeste Domnul, Dumnezeul tau!



















Isaia 43:1 "Acum, aşa vorbeşte Domnul, care te-a făcut, Iacove, şi Cel ce te-a întocmit, Israele!" Nu te teme de nimic, căci Eu te izbăvesc, te chem pe nume: eşti al Meu."

Isaia 43:5 Nu te teme de nimic, căci Eu sunt cu tine,

Isaia 43

10 "Voi sunteţi martorii Mei - ,zice Domnul, - voi şi Robul Meu pe care L-am ales, ca să ştiţi, ca să Mă credeţi şi să înţelegeţiEu sunt: înainte de Mine n-a fost făcut nici un Dumnezeu, şi după Mine nu va fi,

11 Eu, Eu sunt Domnul, şi afară de Mine nu este nici un Mântuitor!

12 Eu am vestit, am mântuit, am prorocit, nu sunt străin între voi; voi Îmi sunteţi martori - ,zice Domnul, - că Eu sunt Dumnezeu.

13 Eu sunt de la început, şi nimeni nu izbăveşte din mâna Mea; când lucrez Eu, cine se poate împotrivi?"

Isaia 43

15 Eu sunt Domnul, Sfântul vostru, Făcătorul lui Israel, Împăratul vostru."

16 Aşa vorbeşte Domnul, care a croit un drum pe mare, şi o cărare pe apele cele puternice,

17 care a scos care şi cai, o oştire şi războinici viteji, culcaţi deodată împreună, ca să nu se mai scoale, nimiciţi, şi stinşi ca un muc de lumânare:

18 "Nu vă mai gândiţi la ce a fost mai înainte, şi nu vă mai uitaţi la cele vechi!

19 Iată, voi face ceva nou, şi-i gata să se întâmple: să nu-l cunoaşteţi voi oare? Voi face un drum prin pustie, şi râuri în locuri secetoase.

20 Fiarele câmpului Mă vor slăvi, şacalii şi struţii, pentru că voi da ape în pustie, şi râuri în locuri secetoase, ca să adap pe poporul Meu, pe poporul Meu cel ales,

21 poporul pe care Mi l-am alcătuit, ca să vestească laudele Mele."

Niciun comentariu: