miercuri, ianuarie 30, 2008

Cunostinta cu Dumnezeu



Haideti sa parcurgem Psalmii si sa Il lasam pe Dumnezeu sa se prezinte. Pentru aceasta El se va folosi si de cuvintele lui David si ale altor oameni tematori de El, cuvinte inspirate tot de El, in urma relatiei pe care ei o au cu El.

Dumnezeu vrea sa Il cunoastem: sa stim ce Ii place si ce nu. Iar pentru ca noi sa Ii fim placuti, ar fi indicat sa facem ce stim ca Ii face placere. Atunci El se va bucura de noi, noi de El, unii de altii, ne va binecuvanta si vom fi la randul nostru o binecuvantare pentru altii.

Psalmii 1:6 Căci Domnul cunoaşte calea celor neprihăniţi, dar calea păcătoşilor duce la pieire.

Psalmii 3:3 Dar, Tu, Doamne, Tu eşti scutul meu, Tu eşti slava mea, şi Tu îmi înalţi capul!

Psalmii 3:4 Eu strig cu glasul meu către Domnul, şi El îmi răspunde din muntele Lui cel sfânt.

Psalmii 3:5 Mă culc, adorm, şi mă deştept iarăşi, căci Domnul este sprijinul meu.
Psalmii 3:8 La Domnul este scăparea: binecuvântarea Ta să fie peste poporul Tău.

Psalmii 4:7 Tu-mi dai mai multă bucurie în inima mea, decât au ei când li se înmulţeşte rodul grâului şi al vinului.

Psalmii 4:8 Eu mă culc şi adorm în pace, căci numai Tu, Doamne, îmi dai linişte deplină în locuinţa mea.

Psalmii 5:4 Căci Tu nu eşti un Dumnezeu căruia să-I placă răul; cel rău nu poate locui lângă Tine.
Psalmii 5:5 Nebunii nu pot să stea în preajma ochilor Tăi; Tu urăşti pe cei ce fac fărădelegea,

Psalmii 5:6 şi pierzi pe cei mincinoşi; Domnul urăşte pe oamenii care varsă sânge şi înşeală.

Psalmii 5:11 Atunci toţi cei ce se încred în Tine, se vor bucura, se vor înveseli totdeauna, căci Tu îi vei ocroti. Tu vei fi bucuria celor ce iubesc Numele Tău.

Psalmii 5:12 Căci Tu binecuvântezi pe cel neprihănit, Doamne, şi-l înconjori cu bunăvoinţa Ta, cum l-ai înconjura cu un scut.

Psalmii 6:8 Depărtaţi-vă de la mine, toţi cei ce faceţi răul! Căci Domnul a auzit glasul plângerii mele!

Psalmii 6:9 Domnul îmi ascultă cererile, şi Domnul îmi primeşte rugăciunea!

Psalmii 7:8 Domnul judecă popoarele:

Psalmii 7:9 Ah! pune odată capăt răutăţii celor răi, şi întăreşte pe cel neprihănit, Tu, care cercetezi inimile şi rărunchii, Dumnezeule drepte!

Psalmii 7:10 Scutul meu este în Dumnezeu, care mântuieşte pe cei cu inima curată.
Psalmii 7:11 Dumnezeu este un judecător drept, un Dumnezeu care Se mânie în orice vreme.
Psalmii 7:12 Dacă cel rău nu se întoarce la Dumnezeu, Dumnezeu îşi ascute sabia, Îşi încordează arcul, şi-l ocheşte,
Psalmii 7:13 îndreptă asupra lui săgeţi omorâtoare şi-i aruncă săgeţi arzătoare!


Psalmii 7:17 Eu voi lăuda pe Domnul pentru dreptatea Lui, şi voi cânta Numele Domnului, Numele Celui Prea Înalt.

Niciun comentariu: