miercuri, februarie 17, 2010

Bach, Air on the G string (Air on a G string, string orchestra)


4 comentarii:

maria spunea...

minunea mea, tu dinastea asculti cand inveti? :D:D sau cum se face ca tot dinastea scoti in ultimu timp:P:P?? >:D<

Cata spunea...

Deci nu-mi vine sa cred .. caut melodia asta de foarte mult timp, dar nu stiam nici cum se numeste. Cum pot sa o am si eu.. Ma ajuti te rog?

Ana-Maria spunea...

Salut Maria:):*, da si nu ;)).Imi place Symphony of the Trees cand invat, dar asa in pauze ascult si din cele postate, sau inainte sa adorm ;)).>:D<

Buna Cata, :) ma bucur tare mult ca ai identificat melodia pe care o cautai. Nu stiu exact cum te-as putea ajuta sa o ai...adica poti cumpara un CD cu muzica clasica de Bach pe care vezi ca este si melodia asta...altfel nu stiu cum...pentru ca nici eu nu o am, o ascult de pe youtube deocamdata. :)

Cata spunea...

Ok. Macar acum stiu cum se numeste! :) Tot e ceva!