sâmbătă, ianuarie 16, 2010

Cât de înfricoşate sunt lucrările Tale!



Psalmii 66:1 Înălţaţi lui Dumnezeu strigăte de bucurie, toţi locuitorii pământului.
Psalmii 66:2 Cântaţi slavă Numelui Său, măriţi slava Lui prin laudele voastre.
Psalmii 66:3 Ziceţi lui Dumnezeu: "Cât de înfricoşate sunt lucrările Tale! Din pricina mărimii puterii Tale, vrăjmaşii Tăi Te linguşesc.
Psalmii 66:4 Tot pământul se închină înaintea Ta, şi cântă în cinstea Ta, cântă Numele Tău. -
Psalmii 66:5 Veniţi şi priviţi lucrările lui Dumnezeu! Ce înfricoşat este El, când lucrează asupra fiilor oamenilor!
Psalmii 66:6 El a prefăcut marea în pământ uscat, şi râul a fost trecut cu piciorul: atunci ne-am bucurat în El.
Psalmii 66:7 El stăpâneşte pe vecie, prin puterea Lui. Ochii Lui urmăresc pe neamuri, ca cei răzvrătiţi să nu se mai scoale împotriva Lui! -
Psalmii 66:8 Binecuvântaţi, popoare, pe Dumnezeul nostru! Faceţi să răsune lauda Lui!
Psalmii 66:9 El ne-a păstrat sufletul cu viaţă, şi n-a îngăduit să ni se clatine piciorul.
Psalmii 66:10 Căci Tu ne-ai încercat, Dumnezeule, ne-ai trecut prin cuptorul cu foc, ca argintul.
Psalmii 66:11 Ne-ai adus în laţ, şi ne-ai pus o grea povară pe coapse.
Psalmii 66:12 Ai lăsat pe oameni să încalece pe capetele noastre, am trecut prin foc şi prin apă: dar Tu ne-ai scos şi ne-ai dat belşug.
Psalmii 66:13 De aceea, voi merge în Casa Ta cu arderi de tot, îmi voi împlini juruinţele făcute Ţie,
Psalmii 66:14 juruinţe, care mi-au ieşit de pe buze, pe care mi le-a rostit gura când eram la strâmtoare.
Psalmii 66:15 Îţi voi aduce oi grase, ca ardere de tot, cu grăsimea berbecilor, voi jertfi oi împreună cu ţapi. - (Oprire).
Psalmii 66:16 Veniţi de ascultaţi, toţi cei ce vă temeţi de Dumnezeu, şi voi istorisi cei a făcut El sufletului meu.
Psalmii 66:17 Am strigat către El cu gura mea, şi îndată lauda a fost pe limba mea.
Psalmii 66:18 Dacă aş fi cugetat lucruri nelegiuite în inima mea, nu m-ar fi ascultat Domnul.
Psalmii 66:19 Dar Dumnezeu m-a ascultat, a luat aminte la glasul rugăciunii mele.
Psalmii 66:20 Binecuvântat să fie Dumnezeu, care nu mi-a lepădat rugăciunea, şi nu mi-a îndepărtat bunătatea Lui!




2 comentarii:

Unknown spunea...

O femeie adevarata. O femeie imbracata in Christos, ascunsa in Christos si cu Christos atat in manifestare,cantare cat si in vestimentatie.

Ca de altfel toata sala.Inaintea Domnului nu se vine oricum, Dumnezeu nu este la indemana noastra, caci este Sfant,Sfant,Sfant.
Frumoasa cantare de lauda si frumoasa marturie vizibila pentru noi.
Sa fim si noi imbracati cu Christos,neprihanirea inimii si modestia exterioara.

Ana-Maria spunea...

Asa sa fim, asa sa fim! Da, Alex. Sa sti ca la asta m-am uitat si m-am minunat si eu: cata modestie: fara accentuarea formelor sau a trupului. Iar inchinarea este adevarata. Da, intr-adevar frumos!