miercuri, decembrie 16, 2009

Cântarea luminii



„Lumina aceasta era adevărata Lumină, care luminează pe orice om, venind în lume.“ Ioan 1.9


Ce slavă reflectă lucrarea de pe Golgota! Aşa cum ne trezeşte dimineaţa soarele care se înalţă, tot aşa suntem treziţi din somnul morţii de razele luminoase ale Domnului. Ar trebui să exclamăm: „Dumnezeu ne-a iubit până la capăt!

Cuvântul Său a adus lumină, iar o dată cu lumina a venit libertatea. Perdeaua întunericului s-a rupt în două şi noi putem păşi în lumină. Lumina este constituită din unde ca şi sunetul, iar acolo unde sunt unde, ia naştere muzica. Dacă simţul auzului ar fi tot aşa de sensibil ca simţul optic, atunci am auzi muzica luminii, aşa cum putem vedea frumuseţea ei.

2 comentarii:

ioanvasilescu spunea...

frumos blog cu un continut minunat!
Aceste cuvinte postate pe blogul tau "Nu ţi-am dat Eu oare porunca aceasta: ,Întăreşte-te şi îmbărbătează-te? Nu te înspăimânta şi nu te îngrozi, căci Domnul, Dumnezeul tău, este cu tine în tot ce vei face.", m-au ajutat si m-au intarit la aceasta ora, exact cand aveam nevoie mai mare. Am incredere ca El este langa mine, caci trec printr-o cumpana mare si vreau sa ma sprijin de El.

Ana-Maria spunea...

Multumesc pentru comentariu! Ma bucur ca Dumnezeu si-a folosit Cuvantul Sau sa iti reaminteasca credinciosia Sa! :)
Iata aici alte versete care ne amintesc de ajutorul Sau la vreme de necaz:

Psalmii 62:5 Da, suflete, încrede-te în Dumnezeu, căci de la El îmi vine nădejdea.

Psalmii 62:6 Da, El este Stânca şi Ajutorul meu, Turnul meu de scăpare: nicidecum nu mă voi clătina.

Psalmii 62:7 Pe Dumnezeu se întemeiază ajutorul şi slava mea; în Dumnezeu este stânca puterii mele, locul meu de adăpost.

Psalmii 62:8 Popoare, în orice vreme, încredeţi-vă în El, vărsaţi-vă inimile înaintea Lui! Dumnezeu este adăpostul nostru. -

Da, El este stanca si cetatuia noastra, scutul nostru,batalia si biruinta sunt ale Lui iar gloria de asemenea!:)