miercuri, februarie 18, 2009

Jesus Christ is Everything - Paul Washer

3 comentarii:

Unknown spunea...

Din Isus Christos, prin EL, si pentru El sunt toate lucrurile. Caci Dumnezeu a creat totul prin EL si toate se tin prin El.

Glorie lui in veci.

Ana-Maria spunea...

E uimitor !!! Absolut toate, toate , toate sunt ale Lui , pentru El, prin El. E revoltator: traim intr-o lume care respinge acest adevar si traieste pentru sine: chiar ridica pumnul cate cer - iar asta o face tot prin puterea si suflarea primita de la El...incredibil !!!

Unknown spunea...

Asa este. Oamenii nu si-au dezvoltat o mentalitate, sau cultura biblica spunand" Nu mi se cuvine nimic".

Ci doar "Doamne vreau /casnicie fericita, cariera, prosperitate" Doamne da-mi. Doamne fa-mi . Doamne vreau ca Tu sa faci " .

Cea mai frumoasa rugaciune este " Doamne fa din mine ceea ce vrei TU' Doamne cea mai mare bucurie este sa faci ceva din viata mea.

Pentru Gloria Ta.

Suntem izbiti zi de zi de oameni, sau cupluri crestine destramate pentru ca au trait cu aceasta deviza" am pretentii sa mi se dea atentie, slujire, " merit, mi se cuvine.

Noi ca si crestini ..sa spunem " Nu ni se cuvine nimic" . Traim prin Har.

Si har vrem sa aratam si celor de langa noi.
Domnul fie cu tine