sâmbătă, septembrie 06, 2008

De-as fi iubit mai mult...





















De-as fi iubit mai mult, mai mult...
Pe cei de langa mine
N-as fi putut eu sa mai spun:
"Oh, cat imi e de bine! "

Nu as mai fi putut s-arat
Spre slava mea de lauri,
Nici spre coroana-mi de pe cap,
Nici zestrea mea de daruri.

Nu as mai fi vrut sa-nalt
Pe inaltimi straine
Sa-mi aduc jertfa celor lasi
Pe inaltimi divine.

Sa stric prin ale mele cai
Exemplul de traire ?! (Exemplul e Hristos)
Si sa-mi permit sa murdaresc
Sfintenie de traire?!

N-as fi putut sa rad in nas
Celor mai josi ca mine
Ci, ascultand atent al Sau scump glas,
M-as fi smerit pe mine!

I-as fi privit de jos in sus
Cu jertfa iubitoare,
Uitand de min' pan' la apus,
I-as fi iubit sub Soare. (Soarele-i Hristos)

I-as fi iubit cum am fost eu,
Iubit, chiar si pe cruce
Cand El acolo a murit
Mandria sa-mi arunce.

As fi iubit ca El...oricand...
Iertand oricui greseala...
I-as fi iubit...m-as fi smerit...
As fi ascuns ocara.

As fi vorbit mereu cu har,
Mereu cu dres de sare,
As fi privit la ei cu drag,
Far' seama de culoare.

Oh, de-as fi iubit putin mai mult...
Mai mult...mai mult...
Cu dragoste divina...
De-as fi slujit... de-as fi tacut...
De-as fi uitat de ura...

Oh, as fi iubit !!! ...as fi iubit!!!
As fi iubit cu ravna!
As fi murit si-as fi trait
Pentru a Sa cununa!
Pentru a Sa cununa!

2 comentarii:

Eliza spunea...

De-as putea sa fac asta de acum inainte...o, doar de-as putea sa uit, sa rad, sa iubesc, sa ma smeresc, sa privesc de jos in sus, sa iubesc sub Soare, pan' la apus ...! De-as putea, tot n-as putea; caci nu prin a mea putere ajung sa iubesc ca El, ci doar pe El in mine sa-L las sa iubeasca asa.

Ana-Maria spunea...

Da...mai era ceva de adaugat poeziei ...ceva pe care inca nu puteam sa il concretizez in cuvinte desi eram constienta de acel simtamant de neputinta de a iubi asa.

Da, trebuie sa Il lasam pe El sa iubeasca prin noi. Cred ca voi mai adauga cateva strofe sau cel putin una care sa sugereze ideea asta pe care o consider de absoluta importanta...de fapt, asta e viata crestina: viata lui Isus in noi.

Multumesc Eliza de comentariu.:)Multumesc mult! Sunt binevenite oricand!