luni, iunie 16, 2008

File din jurnal


















Dorinte

1. As vrea ca parintii mei sa petreaca mai mult timp cu mine.

2. As vrea un mobil super marfa.

3. As vrea un calculator super marfa.

4. As vrea ca verii mei sa nu ma mai bata.

----------------------------------------------------------

Asta scria pe prima pagina a unui carnetel- agenda de telefon - jurnal a unei fetite de 9 ani.

Are tot ce ar putea avea nevoie: imbracaminte, hrana, locuinta, excursii, papusi, jocuri, culori, fustite, bilutze. Si totusi...e atat de nefericita.
E o fetita frumoasa si desteapta. Ma intreb daca parintii ei au citit dorintele ei.

Pana acum am auzit si doar am citit despre aceste lucruri...e cu totul dureros cand constientizezi cat de reala si de profunda este aceasta dorinta.


Buna lectie am primit astazi. Si nu cred ca o voi uita vreodata. Stiam dinainte teoria...pana la urma se dovedeste ca Biblia are totusi dreptate, ca in viata celui neprihanit se gaseste fericirea adevarata dar nu numai atat ci ea aduce cu adevarat bucucurie si binecuvantare celor din jur intelegand nevoile lor si implinindu-le...


Acum inchei amintind un citat:
"Viata ta e pentru altii. "
C.D.R.

Ramaneti in binecuvantarea ascultarii si protectiei poruncilor lui Dumnezeu.


Din El, prin El si pentru El,
Ana-Maria


Niciun comentariu: