miercuri, februarie 20, 2008

Maxime


"Binecuvântările pregătite de Dumnezeu pentru tine... îţi depăşesc imaginaţia!!!"
Când te vorbesc alţii de rău, trăieşte frumos, ca nimeni să nu-i creadă.
Nu uita: lângă cel mai înalt punct al fericirii se află cea mai adâncă prăpastie a durerii.
Cei ce umblă cu Dumnezeu nu vor fi în pas cu lumea.
Fiecare vrea să trăiască pe vârful muntelui, însă toată fericirea şi creşterea vin în timp ce îl urci!
"Geniul se poate forma in linistea unei biblioteci,dar taria de caracter este de multe ori rezultatul unei vieti traite pe nicovala suferintei" Richard Wurmbrand


Continua pentru Hristos...chiar daca ai fost insultat...chiar daca sentimentele tale au fost ranite...chiar daca ai ajuns la capatul puterii si vrei sa renunti...NU TE DA BATUT! Aminteste-ti de promisiunile lui Dumnezeu!

Te poţi ridica la înălţimile cunoaşterii numai coborând întâi în valea închinării.-Richard Wurmbrand-

" Ori de câte ori m-am încrezut în mine am avut îndoieli faţă de ceilalţi. Ori de câte ori m-am încrezut în ceilalţi am avut îndoieli faţă de mine. Numai când m-am încrezut în Dumnezeu am ajuns la convingerea căci El este singurul demn de încredere. Cornel Stelian Popa

"A-ti pune credinta decat in propriul sine necesita un oarecare curaj:insa cei ce si-au pus credinta in Dumnezeu pot marturisi ca acest lucru le-a dat in schimb pace si un curaj mai mare..."

"Buna dimineata!EU sunt DUMNEZEU! Astazi,Ma voi ingriji de toate problemele tale. Te rog,aminteste-ti ca nu am nevoie de ajutorul tau! Daca cel rau se intampla sa iti trimita o situatie in care sa nu te poti descurca,nu fi ispitit sa o rezolvi tu insuti.Schimba-i adresa si trimite-o la randul tau in cutia de scrisori a Domnului ISUS! Odata ce ai pus problema in cutia LUI,nu te mai gandi la ea si nu fi ispitit sa o iei inapoi.Gandindu-te sau impovarandu-te cu ea,nu-ti va aduce nici o rezolvare! Daca este o situatie pe care esti capabil sa o rezolvi,te rog consulta-Ma in rugaciune ca sa fi sigur ca ai gasit rezolvarea potrivita! Pentru ca EU nu dorm si nici nu atipesc,nu este nevoie ca tu sa nu dormi noaptea.Odihneste-te,copilul Meu!Daca ai nevoie sa Ma contactezi,EU Ma aflu doar la o distanta de rugaciune.Dandu-Mi Mie problema ta,toate lucrurile vor fi bune si vei putea merge mai departe!"

Răbdarea te face să stăruieşti pe calea desăvârşirii, chiar dacă Dumnezeu întârzie să-ţi facă acest dar.-Richard Wurmbrand-

"Cât de grea ar fi povara, o porţi mai uşor când îi adaugi răbdare."-Richard Wurmbrand -
"In adâncimi de suferinţă se naşte perla-nţelepciunii,desăvârşită-i prin credinţă şi prin puterea rugăciunii." -Richard Wurmbrand-
Nimeni nu-si cunoaste destoinicia pana n-o pune la incercare."Nu pot" te tine in noroi,insa "incearca"scoate capul din groapa. Pentru "incearca"nici un deal nu este prea greu de urcat,nici un pamant prea tare de arat, nici un camp prea mlastinos sa fie uscat, nici o groapa prea adanca sa nu poata fi astupata, nici o scoala prea grea,sa nu poata fi absolvita!!!

"Poti fii sigur ca daca umbli cu El, privesti la El si astepti ajutor de la El, El NICIODATA nu-ti va insela asteptarile!" G. Mueller

Cand stii ca esti print, nu te mai porti ca un cersetor! Cand stii ca esti ales nu te mai simiti un nimenea in drum! Cand stii ca esti prieten al Mirelui nu te mai comporti ca un rob Cand stii ca ai statutul de fiu al Regelui nu te mai injosesti la o traire de rand, ci cu fata senina, zambind, privind tot inainte...TU te inalti ca un vultur...stai la vedere ca o cetate pe un deal si luminezi in jur Ca sa stie lumea: ,,TU ESTI FIU DE DUMNEZEU!''

Niciun comentariu: