duminică, februarie 10, 2008

God is Great



Psalmii 34:1 Voi binecuvânta pe Domnul în orice vreme; lauda Lui va fi totdeauna în gura mea.
Psalmii 34:2 Să mi se laude sufletul în Domnul! Să asculte cei nenorociţi şi să se bucure.
Psalmii 34:3 Înălţaţi pe Domnul, împreună cu mine. Să lăudăm cu toţii Numele Lui! -
Psalmii 34:4 Eu am căutat pe Domnul, şi mi-a răspuns: m-a izbăvit din toate temerile mele.
Psalmii 34:5 Când îţi întorci privirile spre El, te luminezi de bucurie, şi nu ţi se umple faţa de ruşine.
Psalmii 34:6 Când strigă un nenorocit, Domnul aude, şi-l scapă din toate necazurile lui.
Psalmii 34:7 Îngerul Domnului tăbărăşte în jurul celor ce se tem de El, şi-i scapă din primejdie.
Psalmii 34:8 Gustaţi şi vedeţi ce bun este Domnul! Ferice de omul care se încrede în El!
Psalmii 34:9 Temeţi-vă de Domnul, voi, sfinţii Lui, căci de nimic nu duc lipsă cei ce se tem de El!
Psalmii 34:10 Puii de leu duc lipsă, şi li-i foame, dar cei ce caută pe Domnul nu duc lipsă de nici un bine.
Psalmii 34:11 Veniţi, fiilor, şi ascultaţi-mă, căci vă voi învăţa frica Domnului.
Psalmii 34:12 Cine este omul, care doreşte viaţa, şi vrea să aibă parte de zile fericite?
Psalmii 34:13 Fereşte-ţi limba de rău, şi buzele de cuvinte înşelătoare!
Psalmii 34:14 Depărtează-te de rău, şi fă binele; caută pacea, şi aleargă după ea!
Psalmii 34:15 Ochii Domnului sunt peste cei fără prihană, şi urechile Lui iau aminte la strigătele lor.
Psalmii 34:16 Domnul Îşi întoarce Faţa împotriva celor răi, ca să le şteargă pomenirea de pe pământ.
Psalmii 34:17 Când strigă cei fără prihană, Domnul aude, şi-i scapă din toate necazurile lor.
Psalmii 34:18 Domnul este aproape de cei cu inima înfrântă, şi mântuieşte pe cei cu duhul zdrobit.
Psalmii 34:19 De multe ori vine nenorocirea peste cel fără prihană, dar Domnul îl scapă totdeauna din ea.
Psalmii 34:20 Toate oasele i le păzeşte, ca nici unul din ele să nu i se sfărâme.
Psalmii 34:21 Pe cel rău îl omoară nenorocirea, dar vrăjmaşii celui fără prihană sunt pedepsiţi.
Psalmii 34:22 Domnul scapă sufletul robilor Săi, şi nici unul din cei ce se încred în El, nu este osândit.

Niciun comentariu: