joi, ianuarie 24, 2008

Da, Da , Da!




Psalmii 18:28 Da, Tu îmi aprinzi lumina mea. Domnul, Dumnezeul meu, îmi luminează întunericul meu.


Psalmii 22:9 Da, Tu m-ai scos din pântecele mamei, m-ai pus la adăpost de orice grijă la ţâţele mamei mele;
Psalmii 22:10 de când eram la sânul mamei, am fost sub paza Ta, din pântecele mamei ai fost Dumnezeul meu.
Psalmii 23:6 Da, fericirea şi îndurarea mă vor însoţi în toate zilele vieţii mele, şi voi locui în Casa Domnului până la sfârşitul zilelor mele.


Psalmii 25:3 Da, toţi cei ce nădăjduiesc în Tine nu vor fi daţi de ruşine: ci de ruşine vor fi daţi cei ce Te părăsesc fără temei.

Psalmii 33:21 Da, inima noastră îşi găseşte bucuria în El, căci avem încredere în Numele Lui cel Sfânt.

Psalmii 39:5 Iată că zilele mele sunt cât un lat de mână, şi viaţa mea este ca o nimica înaintea Ta. Da, orice om este doar o suflare, oricât de bine s-ar ţine. -

Psalmii 39:6 Da, omul umblă ca o umbră, se frământă degeaba, strânge la comori, şi nu ştie cine le va lua.

Psalmii 39:11 Tu pedepseşti pe om, şi-l loveşti pentru fărădelegea lui: îi prăpădeşti, ca molia, ce are el mai scump. Da, orice om este doar o suflare.

Psalmii 44:17 Toate acestea ni se întâmplă, fără ca noi să Te fi uitat, fără să fi călcat legământul Tău:
Psalmii 44:18 da, inima nu ni s-a abătut, paşii nu ni s-au depărtat de pe cărarea Ta,

Psalmii 45:3 Războinic viteaz, încinge-ţi sabia, - podoaba şi slava,
Psalmii 45:4 da, slava Ta! - Fii biruitor, suie-te în carul tău de luptă, apără adevărul, blândeţea şi neprihănirea, şi dreapta ta să strălucească prin isprăvi minunate!

Psalmii 49:9 Nu vor trăi pe vecie, nu pot să nu vadă mormântul.
Psalmii 49:10 Da, îl vor vedea: căci înţelepţii mor, nebunul şi prostul deopotrivă pier, şi lasă altora avuţiile lor.

Psalmii 50:1 Dumnezeu, da, Dumnezeu, Domnul, vorbeşte, şi cheamă pământul, de la răsăritul soarelui până la asfinţitul lui.

Psalmii 54:4 Da, Dumnezeu este ajutorul meu, Domnul este sprijinul sufletului meu!

Psalmii 55:6 Eu zic: "O, dacă aş avea aripile porumbelului, aş zbura, şi aş găsi undeva odihnă!"
Psalmii 55:7 Da, aş fugi departe de tot, şi m-aş duce să locuiesc în pustie. - (Oprire).

Psalmii 56:10 Eu mă voi lăuda cu Dumnezeu, cu Cuvântul Lui, da, mă voi lăuda cu Domnul, cu Cuvântul Lui.

Psalmii 57:2 Eu strig către Dumnezeu, către Cel Prea Înalt, către Dumnezeu, care lucrează pentru mine.
Psalmii 57:3 El îmi va trimite izbăvire din cer, în timp ce prigonitorul meu îmi aruncă ocări. (Oprire). Da, Dumnezeu Îşi va trimite bunătatea şi credincioşia.

Psalmii 57:7 Inima mea este tare, Dumnezeule, inima mea este tare; voi cânta, da, şi voi suna din instrumentele mele.
Psalmii 57:8 Trezeşte-te, suflete! Treziţi-vă, alăută şi harfă! Mă voi trezi în zori de zi.

Psalmii 58:10 Cel fără prihană se va bucura la vederea răzbunării; îşi va scălda picioarele în sângele celor răi.
Psalmii 58:11 Şi atunci oamenii vor zice: "Da, este o răsplată pentru cel fără prihană! Da, este un Dumnezeu care judecă pe pământ!"

Psalmii 59:1 Dumnezeule, scapă-mă de vrăjmaşii mei, ocroteşte-mă de potrivnicii mei!
Psalmii 59:2 Scapă-mă de răufăcători, izbăveşte-mă de oamenii setoşi de sânge!

Psalmii 59:6 Se întorc în fiecare seară, urlă ca nişte câini, şi dau ocol cetăţii.
Psalmii 59:7 Da, din gura lor ţâşneşte răul, pe buzele lor sunt săbii; căci zic: "Cine aude?"
Psalmii 59:8 Dar Tu, Doamne, râzi de ei, Tu Îţi baţi joc de toate neamurile.
Psalmii 59:9 Oricare le-ar fi puterea, eu în Tine nădăjduiesc, căci Dumnezeu este scăparea mea.
Psalmii 59:10 Dumnezeul meu, în bunătatea Lui, îmi iese înainte, Dumnezeu mă face să-mi văd împlinită dorinţa faţă de cei ce mă prigonesc.

Psalmii 62:1 Da, numai în Dumnezeu mi se încrede sufletul; de la El îmi vine ajutorul.
Psalmii 62:2 Da, El este Stânca şi Ajutorul meu, Turnul meu de scăpare; nicidecum nu mă voi clătina.
Psalmii 62:3 Până când vă veţi năpusti asupra unui om, până când veţi căuta cu toţii să-l doborâţi ca pe un zid gata să cadă, ca pe un gard gata să se surpe?
Psalmii 62:4 Da, ei pun la cale să-l doboare din înălţimea lui: le place minciuna; cu gura binecuvântează, dar cu inima blestemă. -


Psalmii 62:5 Da, suflete, încrede-te în Dumnezeu, căci de la El îmi vine nădejdea.
Psalmii 62:6 Da, El este Stânca şi Ajutorul meu, Turnul meu de scăpare: nicidecum nu mă voi clătina.
Psalmii 62:7 Pe Dumnezeu se întemeiază ajutorul şi slava mea; în Dumnezeu este stânca puterii mele, locul meu de adăpost.


Psalmii 62:8 Popoare, în orice vreme, încredeţi-vă în El, vărsaţi-vă inimile înaintea Lui! Dumnezeu este adăpostul nostru. -
Psalmii 62:9 Da, o nimica sunt fiii omului! Minciună sunt fiii oamenilor! Puşi în cumpănă toţi laolaltă, ar fi mai uşori decât o suflare
Psalmii 62:10 Nu vă încredeţi în asuprire, şi nu vă puneţi nădejdea zadarnică în răpire; când cresc bogăţiile, nu vă lipiţi inima de ele.
Psalmii 62:11 Odată a vorbit Dumnezeu, de două ori am auzit că "Puterea este a lui Dumnezeu."
Psalmii 62:12 A Ta, Doamne, este şi bunătatea, căci Tu răsplăteşti fiecăruia după faptele lui.

Psalmii 68:21 Da, Dumnezeu va zdrobi capul vrăjmaşilor Lui, creştetul capului celor ce trăiesc în păcat.

Psalmii 72:11 Da, toţi împăraţii se vor închina înaintea lui, toate neamurile îi vor sluji.
Psalmii 72:12 Căci el va izbăvi pe săracul care strigă, şi pe nenorocitul, care n-are ajutor.
Psalmii 72:13 Va avea milă de cel nenorocit şi de cel lipsit, şi va scăpa viaţa săracilor;
Psalmii 72:14 îi va izbăvi de apăsare şi de silă, şi sângele lor va fi scump înaintea lui.

Psalmii 73:1 Da, bun este Dumnezeu cu Israel, cu cei cu inima curată.

Psalmii 73:12 Aşa sunt cei răi: totdeauna fericiţi, şi îşi măresc bogăţiile.
Psalmii 73:13 Degeaba dar mi-am curăţit eu inima, şi mi-am spălat mâinile în nevinovăţie:
Psalmii 73:14 căci în fiecare zi sunt lovit, şi în toate dimineţile sunt pedepsit.
Psalmii 73:15 Dacă aş zice: "Vreau să vorbesc ca ei", iată că n-aş fi credincios neamului copiilor Tăi.
Psalmii 73:16 M-am gândit la aceste lucruri ca să le pricep, dar zadarnică mi-a fost truda,
Psalmii 73:17 până ce am intrat în sfântul locaş al lui Dumnezeu, şi am luat seama la soarta de la urmă a celor răi.
Psalmii 73:18 Da, Tu-i pui în locuri alunecoase, şi-i arunci în prăpăd.
Psalmii 73:19 Cum sunt nimiciţi într-o clipă! Sunt pierduţi, prăpădiţi printr-un sfârşit năpraznic.
Psalmii 73:20 Ca un vis la deşteptare, aşa le lepezi chipul, Doamne, la deşteptarea Ta!
Psalmii 73:21 Când mi se amăra inima, şi mă simţeam străpuns în măruntaie,
Psalmii 73:22 eram prost şi fără judecată, eram ca un dobitoc înaintea Ta.
Psalmii 73:23 Însă eu sunt totdeauna cu Tine, Tu m-ai apucat de mâna dreaptă;
Psalmii 73:24 mă vei călăuzi cu sfatul Tău, apoi mă vei primi în slavă.
Psalmii 73:25 Pe cine altul am eu în cer afară de Tine? Şi pe pământ nu-mi găsesc plăcerea în nimeni decât în Tine.
Psalmii 73:26 Carnea şi inima pot să mi se prăpădească: fiindcă Dumnezeu va fi pururea stânca inimii mele şi partea mea de moştenire.
Psalmii 73:27 Căci iată că cei ce se depărtează de Tine, pier; Tu nimiceşti pe toţi cei ce-Ţi sunt necredincioşi.
Psalmii 73:28 Cât pentru mine, fericirea mea este să mă apropii de Dumnezeu: pe Domnul Dumnezeu Îl fac locul meu de adăpost, ca să povestesc toate lucrările Tale.

Psalmii 77:11 Dar tot voi lăuda lucrările Domnului, căci îmi aduc aminte de minunile Tale de odinioară;
Psalmii 77:12 da, mă voi gândi la toate lucrările Tale, şi voi lua aminte la toate isprăvile Tale.
Psalmii 77:13 Dumnezeule, căile Tale sunt sfinte! Care Dumnezeu este mare ca Dumnezeul nostru?


Psalmii 78:37 Inima nu le era tare faţă de El, şi nu erau credincioşi legământului Său.
Psalmii 78:38 Totuşi, în îndurarea Lui, El iartă nelegiuirea şi nu nimiceşte; Îşi opreşte de multe ori mânia şi nu dă drumul întregii Lui urgii.
Psalmii 78:39 El Şi-a adus deci aminte că ei nu erau decât carne, o suflare care trece şi nu se mai întoarce.
Psalmii 78:40 De câte ori s-au răzvrătit ei împotriva Lui în pustie! De câte ori L-au mâniat ei în pustietate!
Psalmii 78:41 Da, n-au încetat să ispitească pe Dumnezeu, şi să întărâte pe Sfântul lui Israel.
Psalmii 78:42 Nu şi-au mai adus aminte de puterea Lui, de ziua, când i-a izbăvit de vrăjmaş,
Psalmii 78:43 de minunile, pe care le-a făcut în Egipt, şi de semnele Lui minunate din câmpia Ţoan.

Psalmii 91:1 Cel ce stă sub ocrotirea Celui Prea Înalt, şi se odihneşte la umbra Celui Atotputernic,
Psalmii 91:2 zice despre Domnul: "El este locul meu de scăpare, şi cetăţuia mea, Dumnezeul meu în care mă încred!"
Psalmii 91:3 Da, El te scapă de laţul vânătorului, de ciumă şi de pustiirile ei.
Psalmii 91:4 El te va acoperi cu penele Lui, şi te vei ascunde sub aripile Lui. Căci scut şi pavăză este credincioşia Lui!
Psalmii 91:5 Nu trebuie să te temi nici de groaza din timpul nopţii, nici de săgeata care zboară ziua,
Psalmii 91:6 nici de ciuma, care umblă în întuneric, nici de molima, care bântuie ziua în amiaza mare.
Psalmii 91:7 O mie să cadă alături de tine, şi zece mii la dreapta ta, dar de tine nu se va apropia.
Psalmii 91:8 Doar vei privi cu ochii, şi vei vedea răsplătirea celor răi.
Psalmii 91:9 Pentru că zici: "Domnul este locul meu de adăpost!" şi faci din Cel Prea Înalt turnul tău de scăpare,
Psalmii 91:10 de aceea nici o nenorocire nu te va ajunge, nici o urgie nu se va apropia de cortul tău.

Psalmii 102:15 Atunci se vor teme neamurile de Numele Domnului, şi toţi împăraţii pământului de slava Ta.
Psalmii 102:16 Da, Domnul va zidi iarăşi Sionul, şi Se va arăta în slava Sa.
Psalmii 102:17 El ia aminte la rugăciunea nevoiaşului, şi nu-i nesocoteşte rugăciunea.

Psalmii 114:7 Da, cutremură-te, pământule, înaintea Domnului, înaintea Dumnezeului lui Iacov,
Psalmii 114:8 care preface stânca în iaz, şi cremenea în izvor de ape.

Psalmii 116:1 Iubesc pe Domnul, căci El aude glasul meu, cererile mele.
Psalmii 116:2 Da, El Şi-a plecat urechea spre mine, de aceea-L voi chema toată viaţa mea.

Psalmii 116:8 Da, Tu mi-ai izbăvit sufletul de la moarte, ochii din lacrimi, şi picioarele de cădere.

Psalmii 121:1 Îmi ridic ochii spre munţi... De unde-mi va veni ajutorul?
Psalmii 121:2 Ajutorul îmi vine de la Domnul, care a făcut cerurile şi pământul.
Psalmii 121:3 Da, El nu va îngădui să ţi se clatine piciorul; Cel ce te păzeşte, nu va dormita.
Psalmii 121:4 Iată că nu dormitează, nici nu doarme Cel ce păzeşte pe Israel.
Psalmii 121:5 Domnul este Păzitorul tău, Domnul este umbra ta pe mâna ta cea dreaptă.

Psalmii 126:3 Da, Domnul a făcut mari lucruri pentru noi, şi de aceea suntem plini de bucurie.

Psalmii 130:5 Eu nădăjduiesc în Domnul, sufletul meu nădăjduieşte, şi aştept făgăduinţa Lui.
Psalmii 130:6 Sufletul meu aşteaptă pe Domnul, mai mult decât aşteaptă străjerii dimineaţa, da, mai mult decât aşteaptă străjerii dimineaţa.
Psalmii 130:7 Israele, pune-ţi nădejdea în Domnul, căci la Domnul este îndurarea, şi la El este belşug de răscumpărare!
Psalmii 131:1 Doamne, eu n-am o inimă îngâmfată, nici priviri trufaşe, nu mă îndeletnicesc cu lucruri prea mari şi prea înalte pentru mine.
Psalmii 131:2 Dimpotrivă, sufletul îmi este liniştit şi potolit, ca un copil înţărcat, care stă lângă mama sa; da, sufletul meu este ca un copil înţărcat.
Psalmii 131:3 Pune-ţi nădejdea în Domnul, Israele, de acum şi până în veac!

Psalmii 132:13 Da, Domnul a ales Sionul, l-a dorit ca locuinţă a Lui, şi a zis:
Psalmii 132:14 "Acesta este locul Meu de odihnă pe vecie; voi locui în el, căci l-am dorit.

Psalmii 135:15 Idolii neamurilor sunt argint şi aur, lucrare făcută de mâinile oamenilor.
Psalmii 135:16 Au gură, şi nu vorbesc, au ochi, şi nu văd,
Psalmii 135:17 au urechi, şi totuşi n-aud, da, n-au suflare în gură.
Psalmii 135:18 Ca ei sunt cei ce-i fac, toţi cei ce se încred în ei.

Psalmii 139:19 O, Dumnezeule, de ai ucide pe cel rău! Depărtaţi-vă de la mine, oameni setoşi de sânge!
Psalmii 139:20 Ei vorbesc despre Tine în chip nelegiuit, Îţi iau Numele ca să mintă, ei, vrăjmaşii Tăi!
Psalmii 139:21 Să nu urăsc eu, Doamne, pe cei ce Te urăsc, şi să nu-mi fie scârbă de cei ce se ridică împotriva Ta?
Psalmii 139:22 Da, îi urăsc cu o ură desăvârşită; îi privesc ca pe vrăjmaşi ai mei.

Psalmii 140:11 Omul cu limba mincinoasă nu se întăreşte pe pământ, şi pe omul asupritor, nenorocirea îl paşte şi-l duce la pierzanie.
Psalmii 140:12 Ştiu că Domnul face dreptate celui obijduit, dreptate celor lipsiţi.
Psalmii 140:13 Da, cei neprihăniţi vor lăuda Numele Tău, oamenii fără prihană vor locui înaintea Ta.

Sursa: Biblia :)

Niciun comentariu: